hej

hej ! igår kväll så kom line hit och sovde över ! det var jättekul ! eller jag tyckte iallafall det. men nu på morgonen så blev det lite hastigt för att jag skulle på dans kl halv 1 och hennes mamma kom och hämtade efter att jag hade åkt till dansen. aah det blev konstigt där men men. jag tror  inte line tar illa upp av det ! :D
efter dansen så åkte jag med sofia och hennes mamma till mchdonalds och åt för vi va så himla hungriga. efter det så åkte jag hem till sofia. och hon visade runt mig hennes nya hus !  eller gamla men dom ska göra opm VÄLDIGT mycket i huset. och det blir jättefint ! asså serigöst det är attlid något nytt varje gång jag kommer dit allting går så smidigt och snabbt där ! aah sen så åt vi bullar det är ju kanelbullens dag så då får man väl tjocka till sig lite ! hihi :P sen så sålde vi jultidningar. gick väl inte sådär bra då.  men men
nu sitter jag iallafall här och bloggar och det är ju kul ! :D
pss o kram <3

jättegulliga line :D <333

Kommentarer
Postat av: Sofie

älska kanelbullar!!

2009-10-04 @ 18:20:32
Postat av: elisabeh

jag me ;)

2009-10-13 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0