now I´m back

nu är jag tillbaka från landet ! det var kul. vi var där med våra vänner ! skulle ladda ner bilder till datorn men just nu så funkar det inte ! :( får väl fråga nils när han kommer hem ! tänklte jag kunde få me lite finare builder på landet än dom andra om du skrollar ner. men men :(   på hemvägen så va vi så hungriga så vi gick på burger king och åt ! och där träffa vi också vänner ! efter det så kom vi hem men strax efter så åkte jag ochmamma till täby c. där köpte vi present till sofia som har varit gullig och ge mat till min kanin saffran ! och så köpte mamma mössa och vantar till mig :D och lite födelsedagspaket tuill min lillasyster som fyller 8 år snart ! och nu så är jag här ! jag väntar med frågestunden tills imorgon vem vet det kanske kommer ännu mer frågor !? :)
eftersom jag inte har några bilder så måste ni få något iallafall att kolla på ;)
tips från mig
www.stoltblondiiin.blogg.se
www.diarybyemmy.blogg.se
www.twilightstories.blogg.se

http://www.fokis.se
www.thorden.blogg.se
www.ppaz.blogg.se
www.facebook.com

www.blogg.se (skapa en egen blogg ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0