ny jacka check

hej ! nu har jag varit i täbban och i lite andra affärer för atrt leta efter en jacka ! och vet ni jag hitta en jättefin jacka  i typ första affären. trodde typ att jag aldrig skulle hitta en :) men konstigt nog hitta jag en. men nu har jag lite bråttom ska nämligen gå på bio med min sötnos emmy :) så ha en fortsatt bra dag eller kväll kanske man ska säga :) men innan jag säger puzz o kjam så får ni se jackan som jag köpte :)

vad tycks ? :)

va så här nära att köpa dom här men fanns inte i rätt färg och storlek :(

Kommentarer
Postat av: Gabbi

såååååå snygga. Jackan var bara för uuunderbar!!!!!!!

2009-10-31 @ 19:08:08
Postat av: Emmy

kvällen var underbar! hoppas du gillade den!! <333

2009-10-31 @ 21:57:59
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/
Postat av: elisabeth

sv: tyckte också kvällen var jätte härlig och rolig :) puss på dig <3

tack så mycket ! jackan kommer från vanliga stadium ;)

2009-11-01 @ 10:11:19

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0