ännu än dag

hej. tiden går fort men jag gillar det för då blir det alldeles strax min födelsedag och twilight premiären !! så det är bra ! idag har jag varit i  skolan. men efter det så följde magdalena med mig hem. vi hade det jätte roligt (iallafall jag) vi skulle göra amrikanska pannkakor men vi hade inga ägg och vi hittade inte pengar till att köpa ägg. så det fick bli havreflarn  istället. fast vi gjorde udda havreflarn. hihi :P men fina var dom eller ? ni får se på bilden i inlägget om ni skrollar ner lite. starx efter kakorna så skulle magdalena. ja det tog ju en stund och bestämma vad vi skulle baka för något så.. sen hade hon dans också. det var en rolig dag. idag i skolan hade vi hemkunskap. vi fick göra skinksmörgås med fruktsallad till efterrätt. mums :P och på engelskan så skulle vi göra något skådespeleri i grupper om pengar. det var jätteroligt. vad har ni gjort idag ?


så vad tycker ni ? hihi :P

en rolig bild på magdalena :D

Kommentarer
Postat av: Magdiss

NÄMEN HERREGUD!! haha ta bort den bilden på meej ja ser ju helt muppad ut !! hahaha :D

2009-09-02 @ 08:12:56
URL: http://kiixii.devote.se
Postat av: elisabeth

haha :D nej jag tycker den är jätterolig så den ska jag inte ta bort :P

2009-09-12 @ 13:45:49
URL: http://liizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0