fredag

hej! idag har det varit en bra dag men ändå väldig seg dag fast ändå inte...? hmm kan inte riktigt bestämma mig. aja skolan började med skoljoggen. runt typ rönningasjön. det var fett jobbigt. jag har typ gjort illa mina fötter :(. jag, line, emmy och hanna gick hela vägen och tog kort. hihi :D aja efter det så var det två helt vanliga lektioner plus en väldigt lång rast. men efter det så åkte jag och issa till dansen och dansade. det var jättekul. men sofia haha läs själva !

jag- hej pussgurka kan inte du ta med dig lite mellis till oss we starving ! snälla :(l)<3 då är du världen sbästa, snällaste,sötaste,snyggast person i världen. fast det är du ju rédan men ändå. snälla.
sofia- ?? <3
jag- ja mellanmål !?
sofia- fortfarande ??<3
jag- var är du förresten ? <3
sofia - i parken
jag- va ??
sofia- ja vid ica !
jag- jaha men så du kommer inte på dansen elr vadå ? <33
sofia ringer en minut senare : " chit jag har helt glömt bort det. jag var ledig idag så jag har typ helt glömt bort men jag kommer snart !"aaaahhhhhhhhhhhhh !!! gör mig en tjänst ! gör en bortförklaring till avrför jag kommmer så sent.
det är vad våran humor är ! haha vi skratta typ aslänge åt sosso. hur kan hon glömma bort det. hihi :D
aja efter dabsen så åkte jag hem och vi åt sushi till middag och sen kom sofia hit. och jaa vad gjorde vi va mest inne på datorn tror jag. men nu har hon gått. så nu sitter jag här och bloggar. bild :)

haha. vi ser helt cp ut. iallafall jag !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0