hej

haj idag har det varit en helt vanlig skoldag. inget speciellt med det förutom  att vi hade hk. det var kul ! vi gjorde plätta och soppa ! det var mumsigt :P sen haqr jag hämtat syrran och lagatat middag och pluggat. det är vad jag har gjort idag. men nu måste jag tyvär sluta blogga för att jag måste se idol och kändisljungeln:D hörs imorgon ! love <33
saker som jag måste köpa

uggs till vintern. vet inte vilken färg ? den här färgen var fin men den är inte så praktisk ! vad tycket ni ?

lösnaglar. passar nog väldigt bra för mig jag har ju så fula så !

skinnjacka måste jag ha för att överleva hösten med inte bara en jeansjacka !

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ta dom chokladbruna, de är snyggast!! Har ett par själv, fast dom är i den lägre modellen

2009-09-16 @ 17:02:05
Postat av: elisabeth

jaha ! tack för tipset :D <33

2009-09-16 @ 17:13:14

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0