helgen

hej ! förlåt för dålig uppdatering. den här helgen har jag verkligen bara slappat och varit hemma hela dagerna. det kan vara väldigt sjönt ibland men jag är en sån tjej som inte riktigt gillar den där slappna av grejen jag gillar med den där lattjo grejen. hahah.. föruotom slappat så har jag sålt jultidningar, dansat och gått promenader med pappa, och kollat på filmen. vad har ni gkort den här helgen ? asså jag måste bara säga att den här veckan verkligen har gått snabbt. eller är det bara jag som är lite udda ? just nu lyssnar jag på musik från mobilen. ni ? fast nu tängte jag att jag skulle kolla på en film. fast jag vet inte vilken. något tips ? men nu har jag inget mer att skriva så jag avslutar det här inlägget med ett hejdå och några bilder :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0