jag lovar och svär på bättre uppdatering

förlåt jag sa att jag skulle bli bättre på uppdatering men vad hände ? förlåt för dålig uppdaterng. jaa idag har jag varit i skolan. det var kul ! vi hade sista lektionen musik och våran drupp ska sjunga black or white med micheal jacksson på konserten. jippie ! :D efter det så gick jag och hämta jultidningar hos sofia (vi delar) och samtidigt skulle jag ta min sparkcukel som låg där. som inte alls låg där utan hemma  ! haha leta faktist väldigt länge + att jag var 100% säker på att den var där. för att jag lämna den där i torsdags och har aldrig hämtat den ! mysko ?? aja se kanske ni förstod att jag sålde jultidningar det gick väl bra ! det var bara en som köpte så men hon köpte mycket ! sen åt jag middag och plugga ! jaa och föresetn så hyrde jag en film igår ! elin (min lillasyster) hyrde någon chiuauafilm den var faktist bar !haha :D jag gillar familjefilmer ! och jag hyrde shopaholic vet inte riktigt hur man skriver det men ändå ! den var jättebra ! rolig och bra tonårsfilm ! rekomenderar :) här får ni se trailer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0