orientering

hej ! aah blev så himla arg på 1. datorn cpade och inlägget som jag höll på med blev jätte stor text ! och då frågade jag nils för han brukar kunna sånt där men den här gången tydligen inte ! 2. så då råkade han radera allt !! så nu får jag göra om hela inlägget !! och jag som hade gjort ett aslångt inlägg och sen bara försavnn det ! så om ni ursäktar så kommer det bli ett lite kortare inlägg den här gången !! lite mer kortfattat !
okej då börjar vi om från början
hej !  idag hade vi origentering i skavlöten ! jag,emmy och hanna cyklade dit ! inte illa det var faktist ca 16 km nästan 2 mil :) orienteringen gick jättebra ! jag och alexandra hitta alla ! vi slutade väldigt tidigt så jag var hemma för ca 1 ½ timme sen ! nu eller snart ska jag till täby c med hanna så måste byta om och så. så jag säger hejdå nu ! puss puss <3

hanna sötnos <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud den där bilden är jättegammal

Älskar dig ELisabeth puss puss

2009-09-30 @ 19:54:45
URL: http:///stoltblondiiin.blogg.se
Postat av: Sofie

jag hatar nä det blir sådär:C Dinn blogg är fiin pusss

2009-10-01 @ 16:31:23
Postat av: elisabeth

svar:

hanna: men bilden är asfin ! :) älskar dig ännu mer! <33

sofie: jag hatar också när det blir sådär ! tack så mycket ! :) <3



2009-10-03 @ 09:49:24

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0