Är hemma idag

Hej ! idag så stannar jag hemma från skolan ! mår nämligen inte så bra ! har slarvat väldigt mycket med hälsan då jag var lite sjuk och nu har jag blivit sjukare för det och kanske har... aja står i inlägget lite längre ner ! iaf så tror jag verkligen inte att det blir bättre i skolan utan måste verkligen få vila ! tror nog inte jag skulle klara ett långt tag där iaf för den är ju väldigt stor och då får man ju verkligen ingen ro eller vila, kan inte koncentrera mig heller ! så är hemma idag för att få nya krafter till skolan imorgon ! tycker det här är väldigt synd faktiskt ! för jag är verkligen aldrig sjuk ! aldrig men men någon gång så måste man ju bli ! Jag har haft 100 % närvaro på alla slutresultat på varje termin i skolan,när jag var liten minns jag inte men så långt jag minns iaf så har jag fått det ! men idag sumpar jag chansen att få det den här terminen också ! shit många måste tro att jag är helt sjuk i huvudet och ja där har ni rätt ! det är jag ! haha och jag är stolt över det ! :D
iaf det här med mellanrummet mellan inlägget och menyn.... Ja jag har ju kollat på designadinblogg väldigt mycket och där stod det att man skulle ändra bredden (width) med några pixlar, antingen på side* eller content* och det har jag provat nu ! men det funkar inte ändå ! hjälp ? vad ska jag göra ? serigöst jag tycker min blogg är jätteful vet ni hur jag ska göa åt det ? snälla skulle bli så tacksam dör svar !! :DD snälla snälla !!

Kommer uppdatera ganska mycket idag faktiskt :) så vi ses snart ! tjillevippen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0