bihålsinflammation ??

Hejsan som ni ser så har jag ändrat lite här på bloggen, blev inte så näjd med den förra och egentligen inte den här heller men den är nog bara för tillfället men aja btw så skulle jag behöva er hjlälp med en sak ! är ju inte precis världsbäst på det här ! men ni ser mellan klockan (på vänster sida) och själva inlägget så är det ett väldigt litet mellanrum så jag skulle vilja flytta inlägget mer till höger ! så att det blir ett större mellanrum ! skulle bli jätte tacksam till svar ! verkligen ! så om du vet tveka inte ! utan säg !! haha nejdå ska inte hota er :P
Iaf så var jag i skolan idag men jag gick hem lite tidigare på musiken idag för jag mår inte så bra ! har ju varit lite sjuk och så under lovet och slarvat med min hälsa ! så egentligen skulle jag varit frisk vid det här laget men eftersom jag slarvat så och varit med kompisar,dansat ja ni vet så är jag fortfarande sjuk. Pappa tror nämligen att jag har bihålsinflammation :S och det tar sin tid att läka så pappa tycker att jag ska gå till doktorn och få pencilin, men det är nog beroende på hur jag känner mig imorgon ! stackars mig !! :( fast det finns MÅNGA som har det mycket värre ! aja ska äta nu så vi ses ! tjillevippen !

Kommentarer
Postat av: justinblover

Fin header :)

2010-04-12 @ 19:58:36

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0