Bounce

Hej ! ja som jag sa igår så hade jag lite att berätta från i söndags ;) jag gick ju nämligen på bounce :D det var asbra ! vi fick ståplatser som vi trodde var ganska bra så att man kunde stå där och tjoa och heja ja ni fattar men det var inte så himla bra, scenen var liksom jättehög så om vi skulle stått där skulle vi bara se några huvuden så då hörde vi att vakten sa till några personer bredvid att man kunde gå upp och sätta sig vid en läktare men som va liksom vid sidan av ungefär, men hellre det liksom :) så sen fråga vi vakten om vi också fick sätta oss där och det fick vi ju då ;) och där satt vi väl till slutet av första akten och då satt jag där och prata lite med mamma men när jag då kollar vem som sitter bredvid henne så ser jag saras mamma och ett snett till Sara !! haha det var lite lustigt tycker jag ! finns ju liksom hur många platser som helst i globen men slumpen avgjorde typ och det blev vi två som går i samma klass som fick sitta tillsammans :P väldigt roligt, och vi märkte inget heller :P haha ! sara var helt chockad !! hihi :) aja uppskatta verkligen den koncerten ! helt sjukt att dom kan komma ihåg koregrafier i liksom tre timmar ! :O men jag såg faktiskt några smådanser som jag också har gjort på dansen :P mina lärare från the voice hjälpte nämligen till lite med koregrafin :P hihi !! och jag kände igen typ sjukt många dansare runt typ 20 st :D många utav dom har jag haft som danslärare, och sen så har jag pratat och dansat med både Alvaro (som hade gjort illa sig) och jennie !! hihi okej nu ska jag hålla klaffen förresten så måste jag passa min kladdkaka som är i ugnen, har nämligen lationokoncert och då ska alla baka så kan andra köpa och ha det gött :)  aja  bloggar lite till snart so goodbye !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0