finally finish :D

Yea äntligen klar ! hihi blev nyss klar med en so grej tills imorgon på so redovisningen ! hehe, kunde ju liksom faktan och så men har liksom inte riktigt skrivit rent det därför blev jag klar nu :P iaf idag efter skolan åkte jag hem till sofia ! vi kollade lite på tv, åt mellis, gick och köpte tuggummi :P var ute ett långt tag och sen plugga !!  hihi det var najs ! (Y) lovisa skulle också vara med men hon tyckte vi var för fula !! :(    haha nejdå skoja hon skulle köpa en present till en kompis, eller om det var två ? hmm ;)
aja har inte hänt så mycket annat för mig idag ! var bara en helt vanlig skoldag, hände inget speciellt liksom ! aja nu är jag verkligen trött ! så hejdå alla mina glada !!

hihi jag och sofia !! vi är så sjukt konstiga eller inte hon men jag är !! haha kolla liksom bara bilden ? vad gör jag liksom ? haha :P   men älskar delen på sofia :D så jäkla härlig !! :D <333 älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0