Gästbloggar :D

tjaa :D de är Sofia här! Just nu försöker Lisa bädda sin säng. Hon ska sova här!!! :DD Åhh ett litet tips för er som inte ska gå på "The last bounce" gör de!! den äger :D va på den igår och de va grymt bra :D Aja va har hänt idag.. :S joo juste först vakna jag nån gång vid 11 :P sen va de bara att plugga, har nämligen Eng läxa till måndag -.- aja sen hade min kompis Matilda teater uppvisining :) Den va braaa.. sen åt jag hos min farmor och fira henne! men de är sååå synd om henne för att en 5-årig kill råka knuffa henne så hon slog i ansiktet i marken så nu är hon alldeles blåå typ :/ stackaars :( aja sen träffa jag Lisa och vi gick och handla godis :D GILLAS!! :D Aaja sen träffa vi nåra killar från min skola som vi va me lite :) ajaa sen bestämmde vi att sova över och nu är de så :P Ajaa bara så ni vet är Lisa (Elisabeth) världens bästa!! :D hon är typ allt seriöst! Hon är snäll, rolig, mysig, glad, gullig, asfiin och typ helt enkelt prefekt! Jag älskar henne så jävla mycke! Hihi nu blev de lite seriöst här men fortsätt läs hennes blogg och så :) Ni kan läsa min me som är http://sofiasweets.blogg.se/ om ni vill :P ajaa nu måste jag gå och låta Lisa få datan som väntat ett tag :P Hihi hejdåå :) <3


tjabba tjena hallå ! vi säger så !! .... haha okej jag erkänner jag är töntig ! iaf nu sitter jag då som sagt med sofia, lyssnar på musik och facebook. aja ni kanske märkt lite skillnad på bloggen ? japp har fixat den lite nu men är inte klar än kommer fortsätta att hålla på lite till men har inte så mycket tid så får se när det blir av ;) aja imorgon så ska jag upp ganska tidigt tror jag, jag ovh mamma ska nämligen till stan och shoppa lite innan the last bounce börjar ! jippie (Y) alla säger ju att den är typ grymt bra ! :DDD aja godnatt biches ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0