jag vet någon som fyller fjortis idag......

Hej ! förlåt för dåligt uppdaterande men har inte riktigt haft tid och lust, hatar fortfarande mellanrummet mellan inlägget och menyn ! aja idag så var det helt okej i skolan bara att vi inte fick tillbaka proven på no-n som vi gjorde för typ tre, fyra veckor sen -.- suck ! aja efter skolan så åkte jag och bella till dansen, hade ändå inget att göra ! hade tyvär inga pengar ! juste sofia du har min plånbok ! och jag har din plattång :P aja iaf så köpte jag inget för jag hade no money, men bella köpte en jättefin sjal på HM ! det är ju typ rea nu i alla affärer ! och alex sa för att det var påsk ! men ändå ? varför rea på påsken ? :O aja efter täbban så åkte vi till dansen. Det var fett tråkigt ! för vi har nämligen redan gjort klart dansen och vi har liksom fyra tre lektioner kvar att öva så det är typ fett jobbigt ! haha jag och bella sa att vi ska skolka från dansen någon gång av dom sista gångerna nu ! :P men vi gjorde inte det idag ! fast det var fel, för idag var nog det bästa tillfället ! aja btw så fyller min finaste,vackraste,sötaste,gulligaste,roligaste Lovisa 14 år ! grattis achmed ! :DDDD thihi ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0