latino koncert :D

Hej tjollahop !! kom hem för ett tag sen ! var ju nämligen på våran lilla fina koncert !! :DD för min del så gjorde jag bra ifrån mig men jag kunde gjort bättre men va fan :) är väldigt glad nu ! igår var ju jag typ fett deprimerad men nu är jag asglad ! man blir verkligen pigg när man har koncert !! :D hihi, iaf måste göra en annan sak just nu men vi ses ! och jusste ! blir faktiskt lite ledsen när ni inte kommenterar :( jag vet ju att ni finns där, har ju kollat statistiken ! men varför kommenterar ni inte ? var inte rädda :) jag blir ju hur glad som helst när ni kommenterar eller frågar saker och sånt ;) hihi aja hejdå !!

förlåt för en väldigt ful och lite weird bild (var på landet då och fick låna en ganska så ful tröja haha :P)

Kommentarer
Postat av: line

Bilden var ju kuul :D

Yepp latino konserten gick suuper bra.

Ps.Hur kollar man statistiken? :0

<333

2010-04-28 @ 17:57:39

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0