onsdag

Hej ! fortfarande sjuk -.- fast snart frisk hoppas jag ! har nämligen ingen feber idag bara lite ont i halsen men det var mycket värre inatt. Så hoppas jag blir frisk nu ! för att mamma ville träffa mig i stan senare idag om jag orkar och det vill jag ju :) asså jag tycker det är så himla typiskt, för att jag är typ aldrig sjuk (ca 2ggr om året liksom) men när jag väl blir sjuk så är det ju såklart alltid på loven ! suck asså ! aja nu tänkte jag duscha fixa mig lite,gå till statoil och köpa halstabletter och sen typ vila :) aja hörs kanske senare ! puss på rumpan !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej jag brukar också bli sjuk på loven av alla tider när man kan bli sjuk :)

krya på dig pussgurka :)<3

2010-04-07 @ 13:12:58
URL: http://stoltblondiiin.blogg.se/
Postat av: Emmy

nej!! gmn :( usch! vilken osis :(

Men krya på dig! hoppas vi ses snart!

Puss o kram skumbanan :)

Love

Vi tre måste hitta på något! <3

2010-04-07 @ 13:36:28
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0