sofias födelsedag (y) <333 :D

Hej ! idag så vaknade jag upp,ganska tidigt faktiskt :S iaf så kom emmy till mig runt ett halv två. Vi åt popcorn, gjorde ett linne :P va inne på datan och prata en del :P <33333 ja mer gjorde vi inte :) för sen skulle jag fixa mig lite och så till sofias överraskningsfest !! :D det var jättekul tyckte jag. det var bara gamla goa vänner som man inte träffar alls ofta och vi hade det jättekul ! tex gick vi ut på skolgården på våran gamla skola och där sprang lite vilt omkring (omogna kanske) men kul :P vi gick också upp och ner på några liv-räddar-brand stegar som når nästan upp till taket där. det är typ som att man var på tian !! det var fett läskigt men ändå askul !! :P haha XD ja nu har jag iallafall kommit hem tror jag förstört minröst ännu mer nu, tappade den nämligen igår :S imorses blev det bättre men nu efter vårat vårskrik idag så är den nog sönder igen :p oupss. Haha pappa sa nyss till mig att jag borde ta det lite lungt nu och inte hitta på något med kompisar och så eftersom jag faktiskt är lite sjuk, har ju någon liten förkylning i mig ! och han ba - så ta det lungt imorgon och i helgen ! och jag ba - oupss,, ska vara med fyra tjejer imorgon och dansa :P <33333 liksom det bästa också att dansa :P och det är på morgonene klockan elva !! :OOO
ja juste jag var i stan igår också ! skulle egentligen inte dit men tillslut typ 3 minuter innan bussen gick så ba... men vafan vrf inte ? haha och i stan så träffade jag mamma :) köpte inget speciellt förutom typ tre par trosor och mina fina paket till sosso min kära !!! :DD tycker att alla borde gratta henne idag !! kolla in hennes blogg vetja www.sofiasweets.blogg.se aja ha det bra allesammans få se om jag lägger lite bilder här på bloggen, vet att ni gillar det men har inte alltid så mycket tid !! men måste verkligen skärpa måste verkligen bli en bättre bloggare. fast egentligen så är det inte riktigt det som är meningen det är mer typ bara om min vardag och så bara för att skriva av mig och jag tycker det kan vara lite ku ibland :P <3333 godnatt !! ♥ här kommer iallafall lite bilder från idag.


hihi ursäkta mitt utseende !! men titta hur söt emmy är !! :DD


sofia fyller år idag !!!! :DDD <33333333

Kommentarer
Postat av: emmy

haha!! vackra bilder!! <3 :)

2010-04-10 @ 00:01:54
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/
Postat av: smiley

:)

2010-04-12 @ 15:39:07

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0