:P

Haloooo ! har precis kommit hem från en liten joggingtur, är faktiskt väldigt stolt över mig själv ! slutade aldrig och sprang på typ bara nio minuter, och det var ämdå en ganska lång runda ! :P eller nja, mittimellan helt enkelt ! iaf, Idag så har jag varit i täbban och shoppat lite ! var där med mamma och elin ! först gick vi till mchdonalds och där träffade jag emmy min söta ! men hon skulle vidare tror jag :) sen så gick vi till några affärer och så, har faktiskt köpt väldigt mycket ! bilder på det längre ner ;) men så synd är att nu får jag betala det mesta själv ! inte allt förstås men det blir inte riktigt som förut ! för att i sommar så ska vi nämligen på en resa till usa ocg bila runt typ hela californien :P men det kommer bli väldigt väldigt dyrt, och vi är ju fem i familjen, så mamma och pappa känner att dom inte kan betala allt liksom och att vi får köpa lite själv ! det är ju bra på sätt och vis och jag är ganska van ändå men dom tar ju slut liksom ! hjälp förut hade jag liksom 1000 lappar men nu är jag ju typ pank ! :OO noooo...... haha hur är det med pengar-förhållandet i eran familj ? :P haha XD aja måste sluta nu för att farmor och farfar har kommit nu :DDD så hejdå ! :)


en träningsjacka och ett par träningsbyxor

ett par joggingskor

och två par binisar.

Detta var dagens köp :) goodbye !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0