monday

Haloo baby ;) hehe nej skoja bara :P idag så var jag i skolan fast bara till typ 11.40 eller något sånt för då åkte vi och typ fyre fem skolor till, till tibble gymnasium och såg deras musical ! den var faktiskt väldigt bra ! men det var lite segt i början fatta inte riktigt då. men mot slutet så var den jättebra ! sjukt bra skådespelare, och alla sjöng asfint verkligen !! :) aja efter den så gick jag, Mikaela, Emmy och Bella och försökte hitta ett ställe där vi kunde öva på våran dans, tillslut hitta vi en äng vid roslags näsby där vi övade !! :D det var lite svårt att dans aute och så då men det funka ! iaf efter det så åkte jag och emmy tåget hem, och när jag kom hem var jag typ genast tvungen att baka ! mina baguetter och mina två kladdkakor skulle bli klara tills imorgon !! men nu väntar jag bara på baguetterna :) Just nu gör jag typ nothing :S aja tjillevppen !!



Kommentarer
Postat av: Hahhah

gillar dinnna bilder.....-_-

2010-05-13 @ 20:28:32
URL: http://har ingen :(

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0