valborg

Hejsan ! idag är det ju valborg och vi fick då sluta tidigare i skolan ! typ 11 någonting :D så det var great ! iaf efter det ville mamma gärna att jag skulle hämta elin så drog med mig emmy också hihi :P iaf vi tog massvis med bilder och sånt dit, och när vi kom dit så hade inte dom slutat ännu :P hihi dom hade talangjakten ! haha har ni också haft det ? jag själv tyckte det var höjdpunkten på allt när jag var liten :P iaf så fick jag och emmy se lite av vilka som vann och så :D hihi, alla är såjäkla gulliga ^^ aja nu snart tror jag mamma kommer, så jag måste typ packa och så tills ikväll för att då ska jag, emmy och Mikaela åka hem till Bella och sova där ! :D kuligt va ? vi ska laga trerätters middag typ och gå till majbrasan ! och sen ska vi prata hela natten som förra gången ! hihi. aja så måste gå nu ! bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0