blä !

Hej ! blev typ inget idag med anna :S men men nu ska jag vara med syrran, hade lovat det henne igår så. asså fan jag har typ lie ångest inför skolan ! lite taggad är jag ändå, hur jobbigt kan det vara egentligen. man träffar ju sina kompisar och så jobbar man då och då. men ändå så känns det så sorgligt att sommarlovet är slut. det här är den absoluta sista dagen för mig :`(  nu börjar det riktiga livet igen :S blä ! och vårat shema är inte så bra, slutar typ tre varje dag förutom en dag då vi slutar 16.05 orka ? aja bättre än förra årets iaf. men vi har inte ens typ nån sovmorgon ? :O usch fy och blä !oigfnetiuzpsdoifhzse0875yaq+389 rpzd8ftrhaeuifgwi9l !!!


fan nyss var det den här dagen ! den här fantastiska känslan ! sommarlov ! och man hade massvis med veckor kvar, men sen så gick det så snabbt ! :(((   - haha dubbelhaka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0