hemma ! på riktigt den här gången !

hej ! blev helt plöstligt jättesugen på att skriva ett inlägg på engelska, haha weird :O vi får se med det !
kom hem från sofias landställe i fredags natt. det var jättekul där, orkar tyvärr inte ladda upp några bilder därifrån. sen blev det lördag, och jag och pappa skulle till landstället, fick vakna typ åtta elr nåt ? sen var vi ju då på landtället den här helgen. kräftskiva igår med släkten och nu är jag här. Har precis packat upp min väska som typ har varit packade i typ sex veckor ! nej, fan mer ju ! kanske ska träffa hanna och emmy ikväll, hanna frågade mig. men vet inte om jag orkar, är feta trött :P aja hejdå mina fina !

Kommentarer
Postat av: Emmy

hej!!! äntligen är du hemma!! <3

2010-08-15 @ 20:27:39
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0