ruuligt

hola bangola ! today vaknade jag hos Bella, jag och emmy sov där inatt. vad har vi gjort ? igår kväll bada vi i poolen och jag tapade bort mina örhängen, sen låg vi och snacka, kolla på film, och skratta som fan ! somna kanske 3-4  tiden ! askul dag/natt. imorse vaknade vi klockan sju :O emmy skulle nämligen ha match (fotboll) så vi ville följa med och kolla lite ! bella tog även ett litet morgondopp i poolen, hittade mina örjängen ! woho :) sen efter det så gick vi hem. och nu har jag varit hemma ett tag, men vi kanske ska ses ikväll :)
nu är jag lite rastlös ! vill göra någonting ! måste ju ta för mig ! solen skiner idag ! Sommaren är kort ! haha, no life dot dot

hunkarna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0