underbar måndag !

hej ! idag har jag varit på utvecklingssamtal sen efter nån timme eller så, så har jag bara varit med familjen, brorsan fyller år idag ! tex så åkte vi till skavlöten och bada. där var också sofia ! lite kul ! så sen åkte dom andra och jag och sofia var kvar, vi träffa några också :) great day ! aja nyss åt vi lite födelsedagsmiddag och snart blir det tårta ! mums ! sen ikväll så fråga sofia mig om jag ville sova hos henne. Hon har skola imorgon, men vi får väl gå upp tidigt då ! men ändå ! fett kul ! :) aja hejdå !

omg, fattar inte att jag laddar upp den här, ganska gammal :O men jag hade lite bråttom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0