måndag :(

Hej ! tack för alla frågor ! jättesnällt av er som har frågat och så ! men ni kanske vet att jag är lite envis av mig så kan inte få nog med bara dom frågorna ! så skulle vara sååååå kuuul om ni frågar mera ! det är ju liksom bara att fråga på !! jag vet själv när man läser sånt här på bloggar och man ba "suck" orkar inte !! men skyrra då för min skull !! jag lovar att bli bättre på uppdateringen och jag lovar att jag ska lägga upp massvis med videoklipp. shit det låter ju som att jag tigger om det ! :O det är ju inte det som är meningen precis men skulle bli superglad om ni kommenterar (frågar frågor på frågestunden) lite mer. :)
aja var väl inte precis det jag tänkte prata om. slog bara till i huvudet på mig. Btw så tänkte jag berätta om dagen. jag gillar ju inte måndagar så himla mycket. men det var ju vanlig skola. och det var ju bara att gå upp tidigt som vanligt. förutom skolan så har jag varit hemma sedan typ fem eller nej förresten lite mer kanske. har kollat på the hills och the city. Shit igår glodde jag typ på tvn hela dagen !! för att the hills var typ hela dagen ! så det var riktigt najs ! hihi :) aja ska snart äta middag. vi får se vad det blir. hihi :)
HEJDÅ !! <33

den nya killen i klassen sjöng den här låten för oss idag ! det var sjuukt fint !



Kommentarer
Postat av: lovisa

ett tips om du vill ha mycke kommentarer är att skriva söta kommentarer på andras bloggar. :) <333

2010-01-11 @ 19:59:55
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem tycker du är snyggast???? ;)

2010-01-12 @ 18:24:39
Postat av: linnea s

vilket är ditt fvoritprogramm? var hämtar du inspiration ifrån? vilken är din största dröm? vilken är din favoritbok/film?



tack för härlig och glad blogg!

2010-01-13 @ 15:49:44
Postat av: Hanna

VAd är ditt favorit klädesplagg??? puss puss

2010-01-13 @ 20:25:21
URL: http://stoltblondiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0