svar på frågestunden !!

Vad heter du ?
svar: Jag heter elisabeth.

Hur vill du att ditt liv ska bli ?
svar: vet inte riktigt :/ superbra såklart :D men skulle vara kul att när man typ är äldre att åka någonstans i usa och bo/jobba :P

Vilka drömmar har du ?
svar: har ingen sådan där stor dröm. men det skulle vara väldigt kul att typ bli en dansare bakom stora artister, skådespelare eller typ artist. eller typ något inom mode :)

Varför är du så söt ?
svar: haha.... jo det är ju så här lovisa att mamma och pappa hade hmm och blablablabla... och sen blev jag söt (not) haha :P

Vem är din bästis ?
svar: sofia ! :D

När började du blogga ?
svar: februari 2009 :)

vilken blogg, fokis eller kissies ?
svar: hmm tror det blir foki ! :)

Varför har du en blogg ?
svar: för att tänkte att det skulle vara väldigt kul. kände några som hade det då och då ville jag också blogga :)

varför bloggar du ?
svar: för att det är kul. att skriva, och låta andra andra människor läsa det. tycker själv det är väldigt kul att läsa andras bloggar så då tänkte att andra också tycker att det är kul att läsa min :)

vad ska du göra på sportlovet ?
svar:  jag ska åka till ottsjö (ligger utanför ottsjö) med några people. tez sosso ! woho :D

Hur man gånger dansar du i veckan ?
svar: 3 och 4 varannan vecka. har nämligen dans i skolan varannan vecka :) dansar showjazz 2 ggr på sway och sean banan mix på the voice streeetdance school :)

Vem är din största förebild ?
svar: tycker väldigt mycket om beyonce :) men också rihanna hon är cool :)

Vem tycker du är snyggast ?
svar: hihi JAG såklart !! :P nej men typ taylor lautner är söööt ! :) men den andra är hemlig hihi :)

Vad är ditt favoritprogram ?
svar: greys anatomy och the hills :)

Vad hämtar du din inspiration ifrån ?
svar: om du menar med bloggandet så vet jag faktiskt inte riktigt. kanske lite från andras bloggar men det är typ bara frågestunder och så. men annars hittar jag på allt själv som typ bara kommer upp i huvudet :)

Vad är din största dröm ?
svar: typ att bli en riktigt bra dansare och stå bakom stora artister :)

Vilken är din favoritbok/film ?
svar: bok så är det nog twilightböckerna :) och film så vet jag inte riktigt. kanske typ new moon :)

Vad är ditt favorit klädesplagg ?
svar: typ bikini :P hihi älskar sommaren. eller myströjor och brallor. för jag älskar vintern :D

så hoppas ni blev glada för svaren på frågorna :D tjillevippen <33


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan man älska vintern? :O Tror inte det ! ;) <33

2010-01-13 @ 22:18:06
URL: http://sofiasweets.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vah? Skämtar du eller? Du e jätte sööt och ser inte ut som en 3-åring ! :OO <333

2010-01-14 @ 17:43:33
URL: http://sofiasweets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0