R.I.P :*(

hej ! idag så har dagen faktiskt gått väldigt fort ! måndagar brukar vara VÄLDIGT långsamma för mig :O fast musiken va ju inställd. Fast EQ,n var ju inte den bästa ! :( för att först så sa min mentor att jag och två andra tjejer skule ta en spruta imorgon ! den andra dosen av svininfluensasprutan :O bara för att vi var tolv då. men jag blev så JÄVLA arg !! :( för att när jag tog sprutan så skulle jag fylla typ några dagar efter det !!! och sjuksköterskan sa inte att jag tog den lilla dosen !!!! fan va jag hatar att fylla så jävla sent på året ! asså varför igentligen ?? alla 96-or då va ju tretton eller skulle fylla tretton då. bara för att jag är så udda ocg fyller sent på året varför ska jag då få den lilla sprutan. hallå det är ju ingen skillnad liksom ! vi är ju lika utvecklade !! aaaa och jag visste inget heller ! aja kommer iallafall inte gå och ta den där sprutan. usch blev så jävla arg bara och det hjälpte ju väldigt bra till att bli ledsen när mentorn sa att en kille i täby kyrkby hade dött !! :O hon sa att det var en kille vi 15 års åldern som gick i skolhagen !! och först va jag lugn men efter några sekunder så fick jag ju typ hjärtklappning !! min brorsa går ju där !! och han gick vid den tiden. och när han går till skolan så går han alltid över bomarna till tåget. eller nej förståss så väntar han ju men man vet ju inte ! och han brukar alltid ha bråttom till skoln, och är så himla oförsiktig av sig ! han tittar inte vart han går liksom ! okej det kanske låter lite töntigt men jag började gråta :( men emmy min ängel tröstade mig ! puss på dig ! en ängel i onödan OCH i nöden ! aja iallafall så grät jag lite men sen fick jag veta när jag smsade mamma,pappa och nils att det inte var han ! som tur va. eller tur och tur man vill ju inte att någon ska dö ! så synd också för att nils (min brorsa) kände honom lite. för att hans kompisar va väldigt bra kompis med honom. om ni fattar ?? aja iallafall VÄLDIGT SORGLIGT ! :*(
R.I.P Linus Wååk ! även om jag inte känner dig eller så ! hela täby kommer sörja för dig ikväll ! och stackars familjen ! asså herregud om det där skulle varit min brorsa så skulle typ mitt liv vara förstört nu ! och det var ju så otroligt nära att det kunde vara honom !! aja ska nog sluta inlägget nu ! blev ju så himla långt !!
PUSSOCHKRAM ! <3


Kommentarer
Postat av: lovisa

halva vallentuna kommer också sörja.. :'/ <33333

2010-01-18 @ 18:56:25
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: Emmy

usch det är hemskt!! :(

du är min söta ängel!!

Jag älskar dig! <3

2010-01-18 @ 20:20:56
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/
Postat av: sofi

usch vad hemskt!! :( rip linus wåård!

2010-01-20 @ 19:03:47
Postat av: sofia

det e inte töntigt ! :O <3333333333333

2010-01-22 @ 13:37:57
URL: http://sofiasweets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0