stan med sötnöt :)

hejsan ! idag så var jag med min sötnöt emmy ! hihi. vi var inne i stan och shoppade :D köpte faktiskt 5 tröjor ! :O yeah !! ;) ja så det är väl typ det man har gjort idag. har inte hunnit med så mycket annat ! eftersom jag typ helt vänt på dygnet ! hur ska jag orka sen ?? får väl gå och lägga mig tidigt den här veckan (a) :P
Nu så gör jag inget speciellt bara typ bloggar och facebook ;) men jag och emmy kanske ska sova över ikväll ! hoppas det ! det skulle vara jättekuuuuul :D 'ojdah men nej ! nu så fick jag ett meddelande från emmy där det stod att det inte funka ! :( aja får bli en annan dag :D
nu har jag inget mer att säga er !!! haha gud vad jag låter hemsk men det är faktiskt sant. jag har inget mer att säga ! så bjuder på några bilder. saker som jag har köpt idag och igår :P
igår:

en väska. vet inte varifrån :P

mjukisbyxor och stora örhängen. från team sportia och glitter.
idag:

en leopard grå/svart tröja och en likadan fast bara svart. från HM
meh hallå !! :O bilderna kan inte sparas som mina bilder på datan och blablablablabla.. (suck) aja får väl ladda upp resten av bilderna imorgon. inte så många bilder då men det kanske är kul att se ändå. aja nu ska jag göra massvis med saker på bloggen. Ni vet efter ett tag så tröttnar man på bloggen så då är det dags att byta till en ny design :) aja tjillevippen ! :P

Kommentarer
Postat av: L H

tihi min syrra fick en sån där leopard tröja av mig i födelsedags present ! (a) <333333333333 riktigt snygg ^^

2010-01-03 @ 23:32:55
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: E L I S A B E T H <3

aa den är assnygg på :P och cool ! :DDD <33

2010-01-03 @ 23:40:23
Postat av: Sofi

snygg väska

2010-01-04 @ 18:56:11

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0