en låååång dag

Hej ! idagså har jag varit i skolan. det var en låååååång dag !! 16.10 :O ??
aja har massvis med läxor imorgon men har typ redan gjort dom :P förutom franskan.
Nu sitter jag här och gör typ nada och lyssnar på some music :) passar ju på att chilla innan jag måste göra läxorna :P och jusste fick reda på att min dans med sean banan börjar redan på söndag !! :O ååååhhh längtar :)
och i helgen så ska jag gå på någon slags dansconcert ?? lord of the dance hette det iallfall. är det någon mer som ska gå ? :) aja PUSS OCH KRAM SKUMBANAN !

Kommentarer
Postat av: lovisa

vi skulle väl på bio va ? :) <3333333333

2010-01-14 @ 21:39:38
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är shean banan?

2010-01-15 @ 22:34:16
Postat av: E L I S A B E T H <3

svar: sean banan är en komiker och dansare. :D han var med i floor filler förut. och det är han som säger rumpahhh !! ;) eller typ shue bre vad händer jaow ? peace bre :P

2010-01-16 @ 11:45:56
URL: http://liizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0