fredag

Hej ! nu sitter jag här framför datan och dricker te :D det är jättegott och det får mig en stooor längtan till sommaren !! saknar verkligen :*( och jag tror inte jag är ensam om det heller. asså vintern tycker jag kan vara jättekul ! att åka till fjällen och åka skidor, mysa och dricka varm choklad, julen, knäcken !! :) men samtidigt nu så längar jag så HIMLA mycket till sommaren :( kan inte livet bara spola lite fremot lite. först så kan den spola framot till sportlovet. för då ska jag till åre och åka skidor :) och sen kan den spola framot till sommaren !! det vore perfekt !!
aja iallafall idag så är jag ledig !! vi i bergtorpsskolan har studiedag idag :) så idag ska jag chilla, vara med emmy, dansa och sen på kvällen gå på en fest ! :D aja TJILLEVIPPEN !!








alla är från sommaren :*(
aja här kommer iallafall en riktigt bra låt enligt mig !!

natasha bedingfield - White horses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0