lord of the dance

Hej ! förlåt för dålig updatering. men igår hade jag typ ingen tid att blogga. för att jag och mamma åkte till uppsala och såg lord of the dance. det var typ en dansconcert. det var jättecoolt ! rolig underhållning för mig liksom ! I ♥ dance !! asså jag måste bara säga att någon gång så tycker jag att ni ska åka till uppsala concerthall (eller vad man nu säger) för det var ascoolt där !! (a) mycket coolare än globen. för det var typ värsta skyskrapan där i uppsala. eller liksom..... äh ni får se själva. svårt att förklara ;) det var iallafall en jättemysig mamma och dotter- kväll. om man kan säga så ?? aja ni fattar säkert :P
nu så sitter jag här vid datorn, proppmätt efter pannkakorna jag åt nyss,facebook,musik och chattar med lovisa sötis ! :D sofia och lollo ska sova över hos mig ikväll !! najs (Y)
aja har inget mer på hjärtat så PUSSOCHKRAM ! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad bra att det var kul!!! du får berätta mer för mig sen:P puss

2010-01-16 @ 16:17:18
URL: http://http:/diarybyemmy.blogg.se
Postat av: jossi

låter kul, vad var det för typ av dans?

2010-01-16 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0