onsdag

Hej ! idag har det varit skola. det var väl som vanligt. fast vi hade prov idag :´( det var no. och jag hade knappt pluggat men det var faktiskt väldigt lätt ! och jag tror jag klarade mig !! woho !! :D aja efter det så åkte jag hem till mig och pluggade lite,åt mellis och datan :P tod några fula egobilder också :P har inte så mycket att sriva förutom att livet börjar bli lite konstigt !! haha okej :O det där lät lite KONSTIGT då ?? men jag grubblar på massa saker. jättetöntiga saker. sådana tjejproblem som man typ gjorde i mellanstadiet. det känns så himla konstigt bara :S aja nu har jag verkligen inget att skriva så här kan ni "njuta" av några  fiiina egobilder (not) :P





PUSSOCHKRAMSKUMBANAN !!

Kommentarer
Postat av: lovisa

så sjukt söööt! :DDDDDDDDD <33333333333333333333

2010-01-27 @ 20:59:59
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: lollo e

gud vad söt du är! Har du fundreat på att söka till att bli modell eller nått?

2010-01-28 @ 17:40:12

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0