Vi äger på Wii !! <3

Hej ! idag har varit en väldigt bra dag ! även om det där med igår så har jag klarat mig ! hihi :D det var en kort dag. kören va inställd idag också för att musiklärarna är fullt upptagna med auditionerna på musikklasserna för dom nyblivna sexorna :) så mycket bli inställt ! men det är faktiskt assjönt att sluta tidigare :) när vi slutade så stack jag hem till isabel sötis ! det var ju så länge sen vi gjorde något. vi hade det askul ! haha vi körde Wii och vi ägde faktiskt fast det var nog bara för att vi var så flummiga ! haha jag fick serigöst kramp i magen. vi såg ju helt galna ut när vi körde. vi filma nämligen oss när vi körde ! hahahah askul ! XD  ja vad gjorde vi mer ?? vi spelade lite gitarr. hon lärde mig lite :D och sen satt vi bara i hennes rum. och jag provade hennes supersnygga skor ! hihi :) aja har inte så mycket mer att skriva så HEJ SVEJS <3

OBS ! gammal bild :P

Kommentarer
Postat av: emmy

så skojigt med wii. Själv är jag inte bra på det. Men det är skoj! <3

2010-01-20 @ 18:27:17
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0