najs dag

tja !! idag har det varit en väldigt bra dag, vaknade dock för tidigt, syrran vetu :P aja typ 12.50 så var jag vid busshållplatsen och väntade på min kompis linda med mamma, hon skulle skjutsa mig och linda till danderyd. därifrån tof vi tunnelbanan till stan, ingen av oss hade inte något riktigt att köpa så vi gick mest bara runt i lite affärer och så. förutom det så köpte vi med oss mat från mchdonalds och satt ute och åt, mysigt. och därefter så gick vi till the phone house och frågade lite saker om min mobil och så.. juste har jag nämnt att jag har fått en ny mobil i lördags ! en htc smart :D  fast problemet med det var att det uppstod lite problem med den precis när jag typ skulle sätta på den första gången. kunde inte trycka på vissa grejer, inte svara på sms och all data sparades på telefonminnet istället för minneskortet. och det var det jag gick till the phone house och frågade om, tyvär sa han att han inte hade någon aning om hur man fixar det ! den oerfarna tönten !! fast jag som inte är så teknisk fatta ingenting vad han snackade om men det gjorde linda. för när vi kom ut från affären så frågade hon om hon fick prova och med några tryck så fixade hon det !! haha den där the phone house blev så jävla ägd liksom !! hihi :) är sjukt glad att hon fixade det ! tack än en gång ! hihi
och förutom det så  köpte jag faktiskt ett par söta strumpor ^^ och vi gick in på carlings och prova massvis med jeans, så hela vårat provrum var serigöst en 1 m hög med jeans ! haha :P aja när vi åkte hem så bestämde vi oss för att åka och bada vis skavlöten också ! så vi cykla dit och bada ! lite kallt men vafan ;) hihi aja det var min dag det, just nu så gör jag inget speciellt :)  ouss och kram skumbanan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0