:) <3

Så nu är det bokat och klart ! jag och Hanna ska nämligen se på bio imorgon efter skolan :) Percy Jackson heter den ! :D 
aja iallafall idag så har jag först hämtat saffran (min kanin) sen så kom jag hem igen och åt lunch och efter ett tag så kom emmy och sofia ! vi hade det fett najs ! men först så var jag väldigt trött så orkade typ fan ingenting bara kollade på tv typ :/ och sen blev jag ännu tröttare och då menar jag verkligen trött så att man gör typ va som helst ! typ full ju !! haha. Jaa.. förutom flummat och tittat på tv så har vi gått til statoil och köpt choklad, spelat spel, pratat och ja typ inget mer eller jo gkort några flummiga filmer, kanske att jag lägger upp någon på fb hihi :) aja orkar inte skriva mer så hejdå ! :)


här är filmen vi ska se :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad kul!!! <33 hihi

2010-03-09 @ 13:44:14
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/
Postat av: Line

Han e så snygg ! :D <3

2010-03-20 @ 20:30:07
URL: http://linelull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0