låten är så sann !

Hej ! idag var bara en vanlig skoldag, hände inget speciellt. Förutom min mentor tog med sina barn idag ! som är typ 3-4 år och dom var skitgulliga ! :D hihi aja nu när jag kom hem så har jag studsat, pluggat, studsat, pluggat, pluggat, nu dator och snart tv efter jag har gjort klart det här inlägget ! får ju inte missa greys anatomy ! men det har jag redan gjort i tio minuter ! hmmm går det i repris ? aja haha vilket liv man har !
men nu ska jag nog gå så säger tjillevippen !

Älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Emmy

nåå, sötnos!! jag börjar nästan gråta!!!! <3



JAG ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKET!!! <3 PUSS PUSS DU ÄR EN ÄNGEL!!! :)

2010-05-07 @ 22:18:07
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0