måndag

Hallojsan ! :D
idag så var jag i skolan, har haft lite ont i magen men inte så mycket iaf idag på gympan så spelade vi volleyboll ! det var väl.. sådär ! killarna förstörde allt ! men gillar mitt lag ! ^^ aja har verkligen inget att skriva, så tänkte besvara en liten fråga som jag fick för "heh" ganska så länge sen ^^

line om latino koncert :D:
Bilden var ju kuul :D
Yepp latino konserten gick suuper bra.
Ps.Hur kollar man statistiken? :0
<3333

Svar:  för er som inte vet så går man först bara in på sin blogg, trycker sen på översikt och där uppe vid vänstra sidan så står det... Översikt.... Kategorier.... statistik     så där det står statistik ska du trycka ! och vipps så kommer det fram ;) säg till om ni inte fattar ! :D
Ps: älskar frågor ! så ni får jättegärna fråga lite saker !! :D

Kommentarer
Postat av: Line

Hellu tack så mkt för ditt svar! <3 Nu vet jag :D

2010-05-03 @ 22:02:19
Postat av: E L I S A B E T H

sv: Hihi ingen orsak !^:D <33

2010-05-03 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0