volleyboll (Y)

Hejsan ! idag har det varit en varm och härlig dag ! det började med volleybollsturnering ! först så förlorade vi tre matcher men den sista matchen så vann vi och det gjorde så att vi kom vidare, och då sen så fick vi köra semifinal två matcher eller om det var tre ? men vi förlorade tyvär båda, men vi var bara fyra på plan för att en gick på läkarbesök, och dom andra lagen var alla sex. iaf så kom vi fyra av alla ! och det är ju fett bra !! :D hihi vi hette bitchclap och hade då fjortisrander och massvis med idominsalva och mycket foundation ! haha alla kolla typ, hade nämligen det under hela skoltiden sen :P  aja sen hade vi lunch,drama och sen no och efter det så skulle alla i min klass ha vattenkrig men det blev inte så många, ville gå men när jag skulle ta bort mina fjortisränder och det så hade typ alla gått :P fast egentligen var det typ för att jag skulle följa med emmy hem men sen kunde inte hon :S  men men nu är jag hemma och ska snart gå ut och sola lite så att jag får lite färg ;) och ikväll så ska jag iväg till hanna och fira henne med några kompisar, blir övernattning tills imorgon och då sen så ska jag på vårshow (dans) så kommer inte blogga förens imorgon kväll eller någonting :S
KISS N HUGS !


Är väldigt glad nu faktiskt !! :D haha jag är faktiskt väldigt sugen på att börja på volleyboll !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0