wednesday

Tja ! nu sitter jag här vid datorn och försöker skicka en låt från min mobil till elins (stackarn, hennes blutooth funkar inte :S) och det är liksom första mobilden, en gammal touch också ! hihi aja idag efter skolan så åkte jag till täby c och träffade lollo :D jag köpte en present till hanna och ett par supersöta skor ! tror inte jag orkar gå ner och hämta sladden till datan så tyvär inga bilder på dom idag, men kanske imorgon :D för snart börjar ju faktiskt greys anatomy :D hihi aja det är typ det jag har gjort idag, eller nja orkar bara inte skriva :P hihi så säger Tjillevippen !!

bjuder på en skön låt !


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Jaa :D det måste vi göra om flera gånger.. när vi har pengar förståss. ^^ <3 hihi, jag är också supernöjd! :D<333333

2010-05-19 @ 21:36:20
URL: http://wupsi.blogg.se/
Postat av: a m a n d a

haha, tack så mycket :D <333

2010-05-19 @ 23:26:23
URL: http://amandabodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0