olle

Hej igen !
har ju varit höstlov så har inte riktigt varit tillgänglig till någon data. Var nämligen uppe i sälen. Var faktiskt riktigt kul ! och ja, vi åkte skidor, tyvärr var det konstsnö och endast en backe var öppen men det var kul ändå ! vi besökte också ett äventyrsbad plus det så åkte vi och red ute i skogen på några vilda hästar. hehe, det var väl kul. jag har gått på ridning när jag var liten så jag sa att jag hade en liten liten ridvana i mig, och det skulle jag inte sagt. Min knäppa häst Olle sprang nämligen in i skogen och jag var skiträdd ! haha. vad fan skulle jag göra liksom.  men sen så förklara ledaren att alla hennes hästar som man fick rida på var problemhästar ! ja det förklarar ju en del :P nejdå, dom var söta men lite läskiga så där :) hihi.
Ja idag är det ju måndag. skola. inte kul. fan. ångest ! aja får väl börja längta till min födelsedag som är nästa vecka, och sen är det ju bara ungefär sex veckor kvar till jul ;)
Ha det bäst ♥

sjukt gammal bild, bjuder på den.

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: tack sötis :) love u 2 <3 <3

2010-11-09 @ 20:23:38
URL: http:///stoltblondiiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0