crazy frog

hej ! idag var det skola, ganska seg dag men ändå skönt att det är fredag ! Ikväll ska jag och emmy hem till Hanna, en liten tjejkväll :) och imorgon så skulle jag på  morgonen åka in till stan och köpa balettskor. men nu när jag provade ett par andra som jag tydligen hade hemma. så passa dom. så behöver inte köpa nysa (Y) najs men måste bara hitta den andra skon :S hmm.. aja efter det jag inte ska göra imorgon ska jag tagga till Mikaela med några andra. skojigt ! ja, det var typ det ! har inget mer att säga så puss hej !


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt duär!

2010-09-04 @ 15:05:19
URL: http://plusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0