söndagsångest

jaha då var den här helgen över då. Vet att det fortfarande är söndag men fyfan vad jag hatar söndagar ! jävla söndagsångest asså ! idag har jag bara pluggat och dansat lite. en ganska så seg dag. hoppas på en bättre dag imorgon. Nu har jag gjort klart läxorna och duschat. så nu sitter jag här framför datan och bloggar med en varm kopp choklad :) mums. men tänkte nog också bjuda på lite fula bilder. dom blev inte så bra, men det är på vad jag köpte igår på shoppingrundan med emmy :)

en kofta från  H&M  199 kr

ett linne från H&M 199 kr, köpte även ett vanligt svart linne 49,50 kr

ska föreställa ett par örhängen från Bik Bok 49,50 kr
köpte även två par leggins idag för ?? kr

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha du kommer vara tvungen att dela med dig av det dära :P puss <33

2010-09-12 @ 22:11:10
URL: http://sofiasweets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0