detta fält måste fyllas i

Hej ! ingen uppdatering under helgen som gick men hade liksom inte tid, hehe. ne, men i fredags så stack jag hem till bella och sov där, myyyys. I lördags åkte jag till stan med mamma och pappa och shoppa lite grejor som typ vita converse, ett vitt sött linne och trosor. I söndags så pluggade jag hela förmiddagen, eller nja det vet jag inte vaknade typ halv ett två eller något sånt ? efter det så dansa jag till klockan halv sju, det var väl kul var lite trött bara.
iaf idag efter skolan åkte jag och emmy in till stan och kollade praoplats och så och vi kom väl hem typ halv åtta eller något sånt. vi hade gaaaalet kul iaf :D hihi. Nu sitter jag och halvpluggar lite franska, dricker te och lyssnar på veronica maggios underbar röst ! najs (Y) men nu ska jag najsa vidare, puss på er ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0