inget konditori här inte

hejsan ! kort inlägg för jag orkar verkligen inte sitta här framför datorn längre. Datorn hacka upp sig ett tag så jag har typ väntat en lång tid nu tills jag kom in på blogg.se. Just nu så lyssnar jag på lite gammal musik så där, trevlans ! igår så försökte jag och elin baka men det blev inte så bra. Vi skulle göra drömmar (dem där kakorna ni vet) och så stod det att vi skulle ha i rapsolja i men rapsoljan vi hade hemma hade tydligen jäst och säkerligen gått ut för datumet så kakorna blev inga vidare. Vi gjorde även sockerkringlar och det blev ingen hit heller ! hur fan gör man kringlor liksom ? men goda blev dem :D men nu så ska jag gå ! ha det bäst ♥

bild från i vintras, älskar dig !


Kommentarer
Postat av: emmy

naaw, älskar dig me honey! :)<3

2011-04-24 @ 16:27:00
URL: http://diarybyemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0