D.A.N.C.E

hej ! förlåt för d¨lig uppdatering, har haft fullt upp med dansen den här veckan och mycket plugg har det varit också ! jag har räknat ut att jag än så länge har dansat 15 timmar sen i fredags, hehe men vi har haft ett litet gig som vi har repat till  väldigt mycket och uppträdandet var i tisdags på stockholm waterfront gala 2011. Eller nånting sånt var det iaf. det var  såååå kul ! hihi, bilder kommer nedanför. Och jusste innan vi skulle dansa så sjöng orop och sen såg vi anders lundin och jag sa hej till veronica maggio, såg även henne sjunga live + att innan när vi skulle dansa så hängde vi i en egen louge och då gick hon förbi där ganska många gånger och typ sjöng upp lite grann ! skit duktig ! :D aja ni får ha det great ! och i fortsättningen ska jag inte prata om bara dans, hihi.





förlåt för några suddiga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0