english day

hej ! idag i skolan hade vi det så kallade "english day" det innebör att man skulle prata engelska hela dagen, gå i skoluniform (vit överdel och svart underdel), käka scones och te, titta på massvis med affisher och titta på när ett band sjöng. Tyvärr var det typ ingen som orkade prata engelska men det var kul ändå ! och jusste alla klasser skulle göra en namnbricka som man skulle ha på sig hela dagen. På vår stod det 8F1 och the.....one. vi skulle alltså komma på smeknamn till alla i klassen mellan the.... one. jag fick the cute one. Det var väl gulligt ? hihi skoja.
imorgon är det studiedag för mig men här blir det inga jävla studier nej ! här blir det bio med bella ! vi hade tänkt och se på I am number four. verkar faktiskt vara ganska bra men jag vill helst kolla på den för att den snygga alex pettyfer är med ! woho :P aja nu ska jag sätta på the hills-boxen ! puss och kram så hörs vi !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0