sjukt många på facebook just nu, hehe

Tja ! förlåt för dålig uppdatering, igen haha. Det har väl inte hänt så mycket sen sist förutom att jag hade en sjukt rolig valborg, bästa på länge ! och att jag har färgat håret gult -.- meningen var att att jag skulle färga håret lite ljusare men misslyckades. Eller nu är det väl helt okej men måste ha uppsatt för annars ser jag helt förjävlig ut. Men men vad kan man göra ? bläääääää..... orkar inte ens se mig själv i spegeln.
just nu lyssnar jag på musik, favoriterna är next 2 you med chris brown feat justin bieber och Home med Edward Sharpe & the magnetic zeros. Nu vet ni det ! puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här :):
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress här :)(publiceras ej):

Har du blogg ? skriv gärna den här :):

Här kan du skriva din söta kommentar :):

Trackback
RSS 2.0